case.

Opel

digitale prijslijst.

Van statische pdf naar digitale conversietool. Met de verkregen gebruikersdata optimaliseren we continu de interactieve uitleg van de verschillende Opel Corsa uitvoeringen, opties en features.

datagedreven informatie.

Voor Opel is het belangrijk inzicht te krijgen naar welke informatie autokopers specifiek op zoek zijn wanneer ze een prijslijst bekijken. De digitale prijslijst levert waardevolle gebruiksdata op waarmee je voortdurend de content kan optimaliseren en nieuwe video’s en acties kan toevoegen. Zo is de digitale prijslijst van de Opel Corsa altijd up to date en voorzien van relevante informatie.

conversiegerichte tool.

De conversie is waar het voor elke auto importeur en -fabrikant om draait, uiteraard ook voor Opel. Een digitale prijslijst ‘blader’ je snel en overzichtelijk doorheen. Met de toevoeging van kwalitatieve, interactieve foto- en videocontent zet je de autokoper sneller aan tot het gebruik van de configurator of het aanvragen van een proefrit. Daarmee werkt de digitale prijslijst direct conversieverhogend.

directe kostenbesparing.

In de digitale Opel Corsa prijslijst vind je alle informatie over uitvoeringen, opties en features. Je kan op elk moment aanpassingen doorvoeren, zodat je altijd de meest relevante informatie laat zien. Updaten en afdrukken van fysieke prijslijsten behoort zo tot het verleden, waarmee Opel direct bespaart op de marketingkosten.

mayster maakt gebruik van cookies

We maken gebruik van functionele cookies die ervoor zorgen dat de website naar behoren functioneert. We slaan anoniem statistieken op in Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze website gebruiken.