cases.
brussel motorshow online.
OpelFysiek vervangen door digitaal. We deden het voor Opel België, met de Brussel Motorshow. Een digitale autobeurs in de vorm van een interactieve video, waar de autokoper zelf de weg bepaalt. Data gedreven, gericht op conversie en continue te optimaliseren.
interactieve prijslijst.
MaysterDe prijslijst is een van de meest geraadpleegde bronnen op importeur- en dealer websites door consumenten en daarmee in potentie een van de meest krachtige conversietools waarover een importeur beschikt. Zeker nu meer dan ooit de autokoper online naar relevante product- en prijsinformatie zoekt.
Meer over deze whitepapervirtual dealer launch.
MINIVoor MINI Nederland ontwikkelden we een “virtuele showroom launch”. Een volledig interactieve @home-showroom op maat voor de MINI-dealer waarmee hij de nieuwe MINI Countryman op een volledig virtuele manier aan zijn klanten en prospects kan onthullen. We creëerden 16 dealer specifieke interactieve @home-showrooms die tegelijkertijd live gingen.
youtube help content.
VolvoIn samenwerking met Volvo Car Nederland ontwikkelden we een serie YouTube video’s om heel helder de innovaties in de nieuwste Volvo modellen uit te leggen.
digitale prijslijst.
OpelVoor Opel hebben we een volledig digitale prijslijst ontwikkeld. Voorzien van productvideo’s op basis van UX design, dealers kunnen zelf acties toevoegen die direct zichtbaar zijn. Van statische pdf naar interactieve, digitale conversietool.
Meer over de case@home showroom.
MINIVoor de introductie van de nieuwe MINI Electric hebben we een datagedreven interactieve video ontwikkeld, gebaseerd op het zoekgedrag van de consument. Dynamische content, continu te optimaliseren op basis van gebruiksdata. Check de video hier.
youtube campagne.
MitsubishiVoor Mitsubishi ontwikkelden we content gebaseerd op het zoekgedrag binnen YouTube & Google. Het resultaat: datagedreven, conversiegerichte mid-funnel content, door de Europese landen zelf te adapteren en in te zetten.
thuis showroom.
OpelVoor Opel Bedrijfswagens hebben we een “thuis showroom” ontwikkeld, hiermee kun je interactief kennis maken met de verschillende bedrijfswagens en gemakkelijk een keuze maken.
digitale prijslijsten.
MINIHoe maak je van een saaie statische PDF prijslijst een interactieve tool waarmee je gebruikersdata kan gebruiken om de juiste uitvoeringen en opties onder de aandacht brengen? Dat is nou precies wat we voor MINI doen en het mooie is: Door de gebruikersdata verkrijg je inzicht in wat consumenten wel en niet belangrijk vinden aan de prijslijst, hiermee kun je continue optimaliseren.
model uitleg content.
VolkswagenVolkswagen heeft een breed modellen aanbod en nog meer uitvoeringen. Daarom kwamen ze bij ons met de vraag of wij hun website bezoeker beter wilden helpen door heel helder uit te leggen waarom juist voor deze auto te kiezen. We maakten video content van alle modellen inclusief de nieuwe ID.3.
digital car launch.
MitsubishiMitsubishi kwam bij ons hoe we op een innovatieve en nieuwe manier hun nieuwe Spacestar konden introduceren. Een week lang bereikten we met livestream meerdere doelgroepen. Per avond keken meer dan 1.200 consumenten en stelden live vragen aan het team van Mitsubishi.
performance parts.
BMWVoor BMW Group Nederland hebben we een content serie gemaakt over BMW liefhebbers die echt alles uit hun BMW willen halen: met M Performance Parts. De video’s en foto’s worden o.a. via social channels ingezet om traffic te genereren naar de webshop van BMW.
virtual dealer meeting.
VolvoLivestream presentatie van de nieuwe elektrische XC40 in onze studio, waarbij dealers live vragen konden stellen. In tijden van corona blijft Volvo op deze interactieve manier nauw verbonden met haar dealers.
Meer weten over conversie content?
We helpen je graag.