cases.

virtual dealer launch.

MINI

Voor MINI Nederland ontwikkelden we een “virtuele showroom launch”. Een volledig interactieve @home-showroom op maat voor de MINI-dealer waarmee hij de nieuwe MINI Countryman op een volledig virtuele manier aan zijn klanten en prospects kan onthullen. We creëerden 16 dealer specifieke interactieve @home-showrooms die tegelijkertijd live gingen. Check de video bij MINI dealer Keram.

interactieve video.
virtual dealer launch.

youtube help content.

Volvo

In samenwerking met Volvo Car Nederland ontwikkelden we een serie YouTube video’s om heel helder de innovaties in de nieuwste Volvo modellen uit te leggen.

crosschannel product content.
youtube help content.

digitale prijslijst.

Opel

Voor Opel hebben we een volledig digitale prijslijst ontwikkeld. Voorzien van productvideo’s op basis van UX design, dealers kunnen zelf acties toevoegen die direct zichtbaar zijn. Van statische pdf naar interactieve, digitale conversietool.

Meer over de case
digitale brochures & prijslijsten.
digitale prijslijst.

@home showroom.

MINI

Voor de introductie van de nieuwe MINI Electric hebben we een datagedreven interactieve video ontwikkeld, gebaseerd op het zoekgedrag van de consument. Dynamische content, continu te optimaliseren op basis van gebruiksdata.

interactieve video.
@home showroom.

youtube campagne.

Mitsubishi

Voor Mitsubishi ontwikkelden we content gebaseerd op het zoekgedrag binnen YouTube & Google. Het resultaat: datagedreven, conversiegerichte mid-funnel content, door de Europese landen zelf te adapteren en in te zetten.

crosschannel product content.
youtube campagne.

thuis showroom.

Opel

Voor Opel Bedrijfswagens hebben we een “thuis showroom” ontwikkeld, hiermee kun je interactief kennis maken met de verschillende bedrijfswagens en gemakkelijk een keuze maken.

interactieve video.
thuis showroom.

digitale prijslijsten.

MINI

Hoe maak je van een saaie statische PDF prijslijst een interactieve tool waarmee je gebruikersdata kan gebruiken om de juiste uitvoeringen en opties onder de aandacht brengen? Dat is nou precies wat we voor MINI doen en het mooie is: Door de gebruikersdata verkrijg je inzicht in wat consumenten wel en niet belangrijk vinden aan de prijslijst, hiermee kun je continue optimaliseren.

digitale brochures & prijslijsten.
digitale prijslijsten.

model uitleg content.

Volkswagen

Volkswagen heeft een breed modellen aanbod en nog meer uitvoeringen. Daarom kwamen ze bij ons met de vraag of wij hun website bezoeker beter wilden helpen door heel helder uit te leggen waarom juist voor deze auto te kiezen. We maakten video content van alle modellen inclusief de nieuwe ID.3.

crosschannel product content.
model uitleg content.

digital car launch.

Mitsubishi

Mitsubishi kwam bij ons hoe we op een innovatieve en nieuwe manier hun nieuwe Spacestar konden introduceren. Een week lang bereikten we met livestream meerdere doelgroepen. Per avond keken meer dan 1.200 consumenten en stelden live vragen aan het team van Mitsubishi.

livestream.
digital car launch. digital car launch.

performance parts.

BMW

Voor BMW Group Nederland hebben we een content serie gemaakt over BMW liefhebbers die echt alles uit hun BMW willen halen: met M Performance Parts. De video’s en foto’s worden o.a. via social channels ingezet om traffic te genereren naar de webshop van BMW.

crosschannel product content.
performance parts.

virtual dealer meeting.

Volvo

Livestream presentatie van de nieuwe elektrische XC40 in onze studio, waarbij dealers live vragen konden stellen. In tijden van corona blijft Volvo op deze interactieve manier nauw verbonden met haar dealers.

livestream.
virtual dealer meeting.
Meer weten over conversie content?

We helpen je graag.

mayster maakt gebruik van cookies

We maken gebruik van functionele cookies die ervoor zorgen dat de website naar behoren functioneert. We slaan anoniem statistieken op in Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze website gebruiken.