interactieve modelvideo.

BMW

De BMX iX is zo vernieuwend, dat ‘ie niet te vergelijken valt. In deze interactieve video ontdek je alles over het nieuwste model: van het duurzame ontwerp tot indrukwekkende details en de slimme Shy Technology. Alles wat je wil weten in één bondige video. In samenwerking met 180 Amsterdam.

Bekijk de interactieve video
interactieve video.

virtuele perslancering.

MG

Virtual LIVE event voor de Europese persintroductie van de nieuwe MG EHS plug-in hybride. Ruim 200 journalisten uit heel Europa keken LIVE mee en konden via WhatsApp vragen stellen. Een co-productie in samenwerking met Omnicom PR Group.

livestream.
?badge=0&title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=0&loop=0&color=ff883c">

brussel motorshow online.

Opel

Fysiek vervangen door digitaal. We deden het voor Opel België, met de Brussel Motorshow. Een digitale autobeurs in de vorm van een interactieve video, waar de autokoper zelf de weg bepaalt. Data gedreven, gericht op conversie en continue te optimaliseren.

interactieve video.
?badge=0&title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=0&loop=0&color=ff883c">

interactieve prijslijst.

Mayster

In deze whitepaper kom je alles te weten over interactieve prijslijsten. Hoe creëer je hogere engagement, meer bereik en betere conversie naar bijvoorbeeld de car configurator? En waarom is de prijslijst zo geschikt als voorportaal voor een succesvolle configurator? Kortom, ontdek hoe je meer kan halen uit één van de krachtigste online sales tools van dit moment.

Lees de gratis whitepaper
whitepaper.
interactieve prijslijst.

virtual dealer launch.

MINI

Voor MINI Nederland ontwikkelden we een “virtuele showroom launch”. Een volledig interactieve @home-showroom op maat voor de MINI-dealer waarmee hij de nieuwe MINI Countryman op een volledig virtuele manier aan zijn klanten en prospects kan onthullen. We creëerden 16 dealer specifieke interactieve @home-showrooms die tegelijkertijd live gingen.

interactieve video.
?badge=0&title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=0&loop=0&color=ff883c">

youtube help content.

Volvo

In samenwerking met Volvo Car Nederland ontwikkelden we een serie YouTube video’s om heel helder de innovaties in de nieuwste Volvo modellen uit te leggen.

crosschannel product content.
?badge=0&title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=0&loop=0&color=ff883c">

digitale prijslijst.

Opel

Voor Opel hebben we een volledig digitale prijslijst ontwikkeld. Voorzien van productvideo’s op basis van UX design, dealers kunnen zelf acties toevoegen die direct zichtbaar zijn. Van statische pdf naar interactieve, digitale conversietool.

Meer over de case
digitale brochures & prijslijsten.
digitale prijslijst.

@home showroom.

MINI

Voor de introductie van de nieuwe MINI Electric hebben we een datagedreven interactieve video ontwikkeld, gebaseerd op het zoekgedrag van de consument. Dynamische content, continu te optimaliseren op basis van gebruiksdata. Check de video hier.

interactieve video.
?badge=0&title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=0&loop=0&color=ff883c">

youtube campagne.

Mitsubishi

Voor Mitsubishi ontwikkelden we content gebaseerd op het zoekgedrag binnen YouTube & Google. Het resultaat: datagedreven, conversiegerichte mid-funnel content, door de Europese landen zelf te adapteren en in te zetten.

crosschannel product content.
?badge=0&title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=0&loop=0&color=ff883c">

thuis showroom.

Opel

Voor Opel Bedrijfswagens hebben we een “thuis showroom” ontwikkeld, hiermee kun je interactief kennis maken met de verschillende bedrijfswagens en gemakkelijk een keuze maken.

interactieve video.
?badge=0&title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=0&loop=0&color=ff883c">

digitale prijslijsten.

MINI

Hoe maak je van een saaie statische PDF prijslijst een interactieve tool waarmee je gebruikersdata kan gebruiken om de juiste uitvoeringen en opties onder de aandacht brengen? Dat is nou precies wat we voor MINI doen en het mooie is: Door de gebruikersdata verkrijg je inzicht in wat consumenten wel en niet belangrijk vinden aan de prijslijst, hiermee kun je continue optimaliseren.

digitale brochures & prijslijsten.
?badge=0&title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=0&loop=0&color=ff883c">

digital car launch.

Mitsubishi

Mitsubishi’s digital launch week: van TVC tot YouTube content en van 175 gepersonaliseerde dealervideo’s tot interactieve prijslijsten. Met een succesvolle LIVE launch van de Mitsubishi Eclipse Cross PHEV is dit een volledig geïntegreerde introductiecampagne voor het model.

livestream.

performance parts.

BMW

Voor BMW Group Nederland hebben we een content serie gemaakt over BMW liefhebbers die echt alles uit hun BMW willen halen: met M Performance Parts. De video’s en foto’s worden o.a. via social channels ingezet om traffic te genereren naar de webshop van BMW.

crosschannel product content.
?badge=0&title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=0&loop=0&color=ff883c">

virtual dealer meeting.

Volvo

Livestream presentatie van de nieuwe elektrische XC40 in onze studio, waarbij dealers live vragen konden stellen. In tijden van corona blijft Volvo op deze interactieve manier nauw verbonden met haar dealers.

livestream.
?badge=0&title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=0&loop=0&color=ff883c">
Meer weten over conversie content?

We helpen je graag.

mayster maakt gebruik van cookies

We maken gebruik van functionele cookies die ervoor zorgen dat de website naar behoren functioneert. We slaan anoniem statistieken op in Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze website gebruiken.